Tuesday, January 4, 2011

DediKasi Untuk seSeoRang

Tanpa mu aku la yang rindu
Tanpa dirimu hilanglah manjaku
Kasih mu adalah naluriku
Cintamu hanya di hatiku
Izinkan aku selami hatimu
Izinkan aku bisikkan cintaku
Janjiku pada kau yang satu
Diriku hanyalah untukmu
Engkau lah yang satu
Pujaaan hatiku
Sucinya cintaku padamu
Sayangku hanya kau yang satu
Kasih dah rinduku milikmu



                               Awak maafkan saya sebab dah lukakan hati awak..
Saya tak sengaja & tak ada niat pun nak buat awak rasa macam tue..Maafkan saya sebab saya sesalu je buat salah..hari-hari ada je kesalahan yang saya buat..saya tau perkataan maaf ni mungkin dah tak ada makna buat awak..mungkin awak pun dah jemu dengar semua nie.....takpe saya faham kalau awak tak boleh maafkan saya...saya bukan sapa-sapa pun.
Tapi awak percaya la saya tengah belajar memahami awak..saya tengah belajar memahami apa yang awak suka & apa yang awak tak suka...saya tengah belajar menerima teguran awak..Tapi kalau awak rasa saya tak layak diberi peluang tu,takpe awak saya sedar sapa diri saya..dah nasib saya macam ni selalu ja kecewa.
Terima kasih awak sudi temankan saya tika saya dalam kesedihan.awak hadir ketika perasaan saya bercelaru..terima kasih sebab buat saya ketawa..

No comments:

Post a Comment